BARCA& ARSENAL



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین اریایی و آدرس iranzamin10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

-----------------------------------

نتایج دابلیو دابلیو ای اسمک داون 21 دسامبر 2010:

شوء اسمک داون این هفته استثنائا از شبکه USA به صورت زنده پخش شد و مانند هفته های گذشته که جمعه شب ها پخش میشد نبود. در این شوء سوپراستار های راء هم حضور داشتند و مسابقاتی را برگزار کردند. شوء این هفته در سان آنتونیو ، تگزاس برگزار شد. با هم نتایج مسابقات این هفته را مرور کوتاهی می کنیم:

مسابقه اول: رندی اورتن در مقابل دمیز

پیش از آغاز این بازی ادج صحبت هایی را علیه کین و قهرمانی خود انجام داد. بازی اورتن و دمیز آغاز می شود. بازی به نفع اورتن دنبال میشد تا جایی که اورتن در همان ابتدا چند بار میز را به دیواره کنار رینگ کوباند و چوک و استامپ روی سینه های دمیز زد. اما دمیز در ادامه به بازی برگشت و یک های کنی و سپس سوپلکس را روی اورتن اجرا کرد. حالا اورتن پس از زدن بریکر، دو کلوسلاین قدرتمند به میز می زند و برای دی دی تی آماده می شود که الکس رایلی در بازی دخالت می کند و به اورتن حمله می کند. در ادامه دمیز، اورتن را به پله ها می کوبد و یک بیگ بوت به او می زند اما در کاور موفق نیست. حالا اورتن یک سوپر سوپلکس و در ادامه دراپ کیک را به دمیز می زند. حالا اورتن خودش را برای زدن پاور بامب آماده می کند که باز هم رایلی این بار حواس اورتن را پرت کرد و دمیز به اورتن حمله کرد. میز یک دی دی تی به رندی می زند و حالا برای زدن اسکال کراشینگ می رود که ناموفق است و یک آپرکات از اورتن دریافت می کند. اورتن برای زدن RKO آماده می شود که این بار هم رایلی حواسش را پرت کرد. دمیز باز هم برای استفاده از این فرصت و حمله به اورتن رفت که یک آر کی او از اورتن می خورد. در این جا رندی اورتن، دمیز را کاور می کند که الکس رایلی دخالت می کند و جلوی کاور را می گیرد و بازی DQ می شود. پس از پایان بازی اورتن برای زدن پانت کیک به دمیز آماده میشد که رایلی باز هم دخالت کرد اما این بار یک آر کی او از اورتن خورد.

برنده مسابقه: رندی اورتن

در بک استیج بث فینیکس را می بینیم که در حال مصاحبه کردن است که سانتینو مارلا می آید و از بث فینیکس می خواهد که همدیگر را ببوسند. اما فینیکس گفت: من تو را با تامینا دیدم که با هم بودید. سانتینو در جواب گفت: که آن تو راء بود و الان اسمک داون است. حالا ولادمیر کازلاف می آید و فینیکس او را می بوسد و در نهایت سانتینو مارلا ناراحت می شود.

مسابقه دوم: سانتینو مارلا در مقابل چاوو گوئررو

بازی آغاز می شود و در ابتدا چاوو چند کلوسلاین و کیک به سانتینو می زند. در ادامه سانتینو می خواهد که چاوو را از خود دور کند که باز هم چاوو به او حمله می کند و در گوشه رینگ چند اسلم را به سانتینو می زند. در ادامه سانتینو برای لحظاتی کنترل بازی را در دست گرفت اما باز هم این چاوو بود که آمیگو را به سانتینو می زند. سانتینو به بازی برگشت و یک اسلاتر را به چاوو زد. در ادامه سانتینو مارلا کبرا را روی چاوو گوئررو اجرا کرد و برنده بازی شد.

برنده مسابقه: سانتینو مارلا

در ادامه شوء ویژه اسمک داون، ادج به رینگ می آید و صحبت هایی را انجام می دهد. او در خصوص هفته های گذشته صحبت می کند و در بخشی از صحبت هایش می گوید: من کین را دیوانه کردم و چون قهرمان شدم ارزشش را داشت. در ادامه ادج از خودش تعریف می کند و می گوید: من 19 سال در این کمپانی حضور داشتم. قرمانی کمربند تگ تیم با کریستین شدم، قهرمان IC و سنگین وزن جهان شدم. او در ادامه گفت: من در از موفقیت های خود می گویم و قصد تعریف کردن از خود را ندارم. در ادامه ناگهان تصویر کین روی اسکوربرد استادیوم ظاهر می شود و حرف های ادج را قطع می کند. کین گفت: ادج خفه شو و دیگر نمی خواهم چیزی بشنوم. داستان تو تمام شده است و برای تو ناخوشایند است! چون کمربند بار دیگر به دست من بر می گردد. ادج در پاسخ گفت: برای من هیچ چیزی دردناک نیست و به کین پیشنهاد بازی بر سر کمربند سنگین وزن جهان در شوء امشب را می دهد. کین وارد رینگ می شود و به ادج می خندد. او گفت: از دست کارهایت خسته شدم و هر وقت آماده بودی با تو مسابقه می دهم.

مسابقه سوم: کاوال در مقابل درو مک اینتایر

بازی بسیار کوتاهی بود. پیش از آغاز بازی مک اینتایر به کاوال حمله کرد. داور نیز از کاوال پرسید که می تواند بازی را ادامه دهد که کاوال قبول کرد. بازی آغاز می شود. در همان ابتدا مک اینتایر از مصدومیت کاوال استفاده کرد و یک بیگ بوت به او می زند. در ادامه مک اینتایر فیوچر شاک دی دی تی را هم اجرا کرد و برنده بازی شد.

برنده مسابقه: درو مک اینتایر
مسابقه چهارم: جک سواگر و آلبرتو دلریو در مقابل کوفی کینگستون و ری میستریو

بازی آغاز می شود. دلریو با میستریو درگیر شده است و سعی می کند که ماسک او را دربیارد. در ادامه میستریو آماده اجرای 619 روی میستریو می شود که دلریو جای خود را تغییر می دهد. حالا میستریو با کوفی کینگستون تگ می کند و یک اتمیک دراپ به دلریو می زند. باز هم میستریو به بازی آمد و سنتون نشسته را به دلریو می زند اما در کاور موفق نیست. در ادامه کوفی و میستریو یک دبل کلوسلاین به سواگر و دلریو می زنند. در ادامه بازی میستریو برای زدن 619 بر روی دلریو و سواگر آماده می شود که دلریو جای خالی می دهد و سواگر 619 را دریافت می کند. کوفی، دلریو را به بیرون از رینگ پرت می کند و ترابل این پارادایس را روی سواگر اجرا کرد و در آن طرف میستریو هم اسپلش را به سواگر زد و پس از کاور ، برنده بازی شد.

برنده مسابقه: کوفی کینگستون و ری میستریو

در بک استیج درو مک اینتایر دیده می شود که با کلی کلی در حال صحبت کردن است. او از کلی می خواهد که همراه او باشد و می گوید: که صدمه ای به تو نمی زنم. در جایی دیگر ویکی گوئررو و دالف زیگلر را می بینیم که ویکی به زیگلر می گوید: تو باید جان سینا را نابود کنی. زیگلر در پاسخ گفت: من واقعا دوست دارم این کار را انجام دهم اما ... . در ادامه برای هفته آینده اسمک داون بازی کین و آلبرتو دلریو در مقابل ادج و ری میستریو تبلیغ می شود.

مسابقه پنجم: جان سینا در مقابل دالف زیگلر و ویکی گوئررو

در مین اونت این هفته اسمک داون جان سینا این بار بدون نکسوس به مصاف زیگلر و گوئررو رفت. بازی آغاز می شود. در ابتدا ویکی سعی می کند به سینا حمله کند اما زیگلر جلوی او را گرفت. سینا یک نک بریکر و سپس کلوسلاین به زیگلر می زند و گردن او را گرفته است. سینا هد لاک می کند که زیگلر یک پانچ به او می زند. در گوشه رینگ زیگلر به سینا حمله می کند و حالا با ویکی تگ می کند ! ویکی با وزن خود به سینا در گوشه رینگ فشار وارد می کند و دوباره با زیگلر تگ می کند. زیگلر چند البو و پاتچ به سینا می زند که سینا به بازی بر می گردد و یک بولداگ به زیگلر می زند. سینا برای زدن AA آماده می شود که موفق نیست و زیگلر به او یک دی دی تی می زند. زیگلر یک نک بریکر به سینا می زند و در بیرون از رینگ سعی می کند که سر سینا را به پله ها بکوبد اما سینا نمی گذارد و به او حمله می کند. در رینگ سینا یک دراپ کیک و سپس سوپلکس می زند. سینا برای شولدر بلاک می رود که موفق نیست و به بیرون از رینگ می افتد که با حمله ویکی مواجه می شود. در ادامه در رینگ ویکی حواس سینا را پرت می کند و زیگلر دولف هدلاک را به سینا می زند. در ادامه زیگلر برای زدن زیگ زاگ آمده می شود که ناموفق است و سینا STF را اجرا می کند. ویکی دخالت می کند و به سینا حمله می کند که سینا او را به بیرون رینگ پرتاب می کند و یک AA به زیگلر می زند و برنده بازی می شود.

برنده مسابقه: جان سینا

پس از پایان بازی، سینا برای زدن AA به ویکی گوئررو آماده می شود که ناگهان سی ام پانک وارد رینگ می شود و با صندلی ضربه ای به کمر سینا می زند. در انتها پانک در حالی که در حال خروج از استادیوم بود ، سینا به او با تعجب نگاه می کرد. در همین حال شوء جذاب این هفته اسمک داون به پایان رسید.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, ] [ 22:21 ] [ Mohammadgoli ]

درباره وبلاگ

سلام من محمد این وبلاگ را ازGUNNERSTRUST.COMاپدیت میکنم
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





کد گرد شدن عکس

کد گرد شدن دو گوشه عکس

http://s1.picofile.com/file/7201067197/mnf0byt6hzna8pc9wx64.jpg